tirsdag 16. september 2008

Glattkjøring

Ja, jeg vet!
Glattkjøring?
Er ikke det noe de fleste gjennomgår når de fremdeles er ung og umoden?
Joda!
Jeg føler meg litt anderledes. Jeg var eldst på grunnkurset, og eldst av de som var på glattkjøringsbanen i dag. Men gøy var det likevel. Jeg gruet meg en god del på forhånd, jeg som har problemer med å holde meg på beina med en gang det bare blir litt glatt ute... Føler i alle fall at jeg stiller litt mer forberedt til vinteren nå...

Jeg gleder meg i alle fall til jeg får lappen nå. Da kan jeg dra på hagesenter og botanisk hage uten at jeg trenger å mase på min kjære :p

5 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Det er alltid greit å kunne kjøre selv med egen bil,når hagesenteret skal besøkes. Ønsker deg lykke til.

Unknown sa...

Så flink du er!! Det å ha lappen er en frihet! Pass bare på fartsgrensen, fort gjort å miste den igjen. Jeg tør ikke det, for da tror jeg søren meg ikke jeg hadde fått det til igjen.

hildeG sa...

tøft! Alle store,hagegale jenter trenger å kjøre selv til gartneriet, selvsagt ;-) Med mindre man er så heldig å bo sammen med andre som er like hagegale.

Anne på Moseplassen sa...

Det er deilig å kunne kjøre seg selv, og kansje man kan snike inn litt ektra i hagen også *knis*

Therese sa...

Skal nok holde fartsgrensen, ingen fare for det.
Jeg driver min kjære litt til vanvidd med alt hagemaset mitt av og til, så det hadde vært deilig å ta noen turer alene.