lørdag 11. oktober 2008

En bra lørdag

I dag har vi fått gjort litt ute. Fikk raket litt løv og klippet plenen for siste gang i år, vi fikk også ryddet i carporten og sortert det vi skal kaste på gjenvinningsstasjonen på mandag, slik at vi slipper å stå der og sortere. Etterpå gikk vi en tur på 11 kilometer, da var vi ganske slitne begge to da vi kom hjem. Takket være den dårlige formen min så har jeg ikke gjort noe annet enn å spise middag og surfe etter at vi kom tilbake. Jeg har noen småting jeg skulle gjort ute i tillegg, plante noen småløk og annet, men vi får se om det blir i dag... Vet ikke helt hvor jeg skal ha dem :-p. Det begynner å bli mørkt ute nå, så i så fall må jeg skyndte meg. I morgen skal det jo regne hele dagen...

2 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Det er deilig å gå seg en høsttur i sola. Har selv vært på en koselig tur i fjellet i dag. Godt for kropp og sjel.

Ha en fortsatt fin lørdag.

Therese sa...

Takker :)