søndag 21. desember 2008

Alt på plass til jul, endelig!

I går fikk vi handlet de siste julegavene, vi var sinnsykt effektive og fikk alt unna på halvannen time :) Vi var innom perlehuset, og det var veldig populært. Vi fikk handlet litt av hvert. Renate holder på med sitt tredje hekleskjerf, og der skal det hekles inn en hel haug med perler. Skjerfene er kjempefine, og hun planlegger å hekle noen til oss etter nyttår.
Etterpå tok vi en tur på kino med Therese og tre andre lånte barn. Skulle gjerne sett "historien om julenissen", men det ble Madagaskar 2.
I dag har vi hatt et lite juleverksted bare oss tre, det ble noen hjertenisser på Renate(panduropakke) og en pakke med nissegutter(panduro det også) på meg. Therese brukte sin ville fantasi og laget noen fine piperensernisser og malte noen gipsformer :)
Therese drar til pappaen sin i morgen, så i dag har vi overpyntet treet(som visstnok er tradisjon her). Jeg synes nå det er akkurat passe med glitter, men mine to kjære skulle gjerne hatt enda mer... De kompenserte med en haug med julekuler.
I morgen skal Renate og Therese handle litt mat etc, og kanskje skal jeg lage kokosmakroner. Men jeg føler meg veldig ferdig til jul nå... :)

1 kommentar:

Røsslyng sa...

Så effektiv kan ikke jeg akkurat si jeg er når jeg julehandler. Her går det i 'slowmotion' og jeg blir litt lam av alle folk som fyker hit og dit og shopper omtrent som om det skulle være siste dag butikkene skal holde åpent...
Hehe, skulle gjerne sett bilde av det overpyntede treet.

Håper du får en kjempekoselig julefeiring!