søndag 19. oktober 2008

Sysselsetting i disse late hagedager



Det er late hagedager for tiden. I dag har jeg vært ute og raket løv, men ellers er det lite som skjer på den fronten. Har en del planer for neste vår bare. I mellomtiden har håndarbeidet tatt over sysselsettingen. Dette skal bli et babyteppe til sønnen til en venninne av Renate, Oliver, som er ca et par uker nå. Planen var egentlig at det skulle bli ferdig til han ble født, men han kom tre uker for tidlig. Har blitt ferdig med alle 24 ruter nå. Så nå skal jeg feste alle løse tråder og montere. Har aldri laget teppe før, så det blir spennende å se hvordan det blir seende ut til slutt.

3 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Jeg har et slik teppe som jeg hadde når jeg var lita. Veldig koselig med slike pledd.

Else Marie sa...

Stilig a.....det er flott å være eier av et slikt.
Mamma laget til mine unger.
Brukte det enormt mye ikke bare i vogna.

Røsslyng sa...

Herlig fargekombinasjon på lappeteppet :)