fredag 12. september 2008

Turvær

I dag er det superdupert turvær. Halvparten av de jeg jobber med er på tur i Trollheimen. Skulle egentlig være med, men hadde et uhell med ryggen forrige helg, og tok ikke sjansen på en heldagstur på fjellet. Det er i alle fall bra stille her på jobb...
Det blir tur i nærmiljøet i helgen i stedet. Kanskje kameraet får være med på tur for å fange noen høstmotiver, det er jo perfekt lys ute nå.
I tillegg så skal vi få gjort litt i hus og hage tenker jeg. Det blir forhåpentligvis beising av terrasse, og kanskje jeg får tid til litt luking av skråning. Løk skal jeg også sette tenker jeg... Jeg lurer på om jeg skal lage meg et kart over bedet, og tegne inn hvor jeg skal ha de forskjellige tulipanene før jeg går ut :)

2 kommentarer:

Harryford sa...

Det blir tur på meg og i helgen, i alle fall fra lørdag til søndag, Må følge Kristoffer, pga diabetesen++! Kanopadling med overnatting!

Gleder jeg meg, nei! - men er glad for at han er så forkjøla at han (og jeg) ikke drar i kveld, som storebroren gjør!!!

- og så pleier det å være så kjekt når en kommer hjem!!!

Therese sa...

Det blir nok en tur i lysløypen som ligger ikke så langt fra der vi bor... Den er bare 5 km lang, men sikkert passelig for ryggen min :) Kanskje jeg får med meg noen andre også, hvem vet. Kanotur hørtes veldig artig ut. Du får bare nyte naturen da :) Og ta med godt med klær for det er kaldt om natten, i alle fall her i trøndelag...